Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ale upał .

Dzisiaj u nas 30 stopni, upał.
Mimo wszystko poszliśmy trochę na spacer, bo ciepły wiaterek troszkę powiewa, więc da się wytrzymać.
Kilka fotek ze spaceru.
Pretor ma minę mówiącą- nawet woda nie pomaga w taki gorąc.
Ale po napiciu się , w cieniu troszkę się lepiej zrobiło.
Uwielbiam zapach dzikich róż.
Ze spacerku przyniosłam lato do domu.

Mimo , że nasi odpadli z Euro,dekoracje moich okien zostawiłam. W końcu Gdańsk jest miastem gospodarzem .Dzisiaj Hiszpanie grają u nas na Arenie z Chorwatami.
Miłego letniego popołudnia :)

4 komentarze:

  1. oj ... gorąc jesat niesamowity; nie kogę sobie miejsca znaleźć a zaraz muszę iść podlewać pomidory i cały ogród ... u mnie zwierzaki tak pochowane , że i nie widzę ich

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak jest bardzo gorąco:) moja kotka też szuka chłodu kręci się tam i z powrotem nie wie co ze sobą ma zrobić.. pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. biedulek:)Ale jemu musi być gorąco:)

    OdpowiedzUsuń