Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 24 marca 2015

Moje psisko ma 11 urodziny.

Moje ukochane psisko Pretor ma dzisiaj 11 Urodziny
Jesteśmy szczęśliwi że tak długo jest już z nami, bo ta rasa jest krótko żyjąca /około 10 lat średnio/,
więc każdy miesiąc jest dla nas szczęściem , że jest z nami.
Spacerki już krótkie, pieszczoty i drapanko długie ;)
Mimo różnych dolegliwości jest jeszcze w formie, zwłaszcza apetyt mu dopisuje - ryżu z indykiem nigdy dosyć, a pani ciasteczka owsiane na smakołyki piecze , to są najlepsze nagrody za psoty :)
A to szacowny jubilat z prezentem czyli Angry Birds :)
Mamy nadzieje , że będzie z nami jeszcze długo.

3 komentarze:

  1. Oby żył długo i szczęśliwie i był sprawny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, Buziaczki dla Pretorka. Niech w zdrowiu żyje jak najdłużej. Jest nam szczególnie bliski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szanowny jubilat widzę zadowolony z prezentu..Dużo zdrowia dla niego .Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń