Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 27 grudnia 2013

Moje Świeta i podziekowania za życzenia.

Już po Świętach i znowu trzeba czekać rok na następne.
Szkoda że tak szybko wszystko mija.
Bardzo lubię te przygotowania, dekorowanie domu , pieczenie, gotowanie,pakowanie prezentów,.To wszystko jest takie magiczne i radosne. Teraz czas odpoczynku i cieszenia się spokojem i miłe spędzanie czasu w udekorowanym domu, aż do 2 lutego. Chociaz dobrze , że ten świąteczny czas trwa aż do lutego.
                                             
 To moja choinka

 I moja szopeczka.
A teraz podziękowania za  życzenia świąteczne.
Bardzo dziękuję za śliczne karteczki

                                                                        Marzycielce
                                                            Janeczce
                                                                      Violi
                                                                Ani
                                                                 Danusi
Justynie

Bardzo dziękuję za wspaniałe życzenia.

A teraz trzeba się szykować na przywitanie Nowego Roku :)
Pogoda jednak nie dopisała, ani grama śniegu, pochmurnie  i ponuro i chyba tylko to nie udało się w te Święta:)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna choinka, lubię takie kolorowe, z mnóstwem ozdób i ozdóbek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku, dekoracje urocze

    OdpowiedzUsuń