Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 11 października 2013

Wyzwanie foto- dzień piaty

Dzisiejszy temat- chodzi za mną.
No któż może chodzić za mną, jak nie mój najlepszy przyjaciel
Mój najukochańszy pies Pretor. Chodzi za mną już 9 lat i 7 miesięcy i oby chodził jak najdłużej :)
Miłego dnia.

5 komentarzy:

  1. Śliczny :-) Moja Wyżlica nie dość, że łazi krok w krok z mną to jeszcze próbuje mi pomagać w przeróżnych domowych zajęciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny piesek życzę mu 100 lat ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń