Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 10 maja 2013

Piąty dzień wyzwania fotograficznego

Dzisiejszy temat- szczegół

 
 
Zrobiłam zdjęcie naszyjnikowi- bo w bizuteri najbardziej liczą się szczegóły, każdy sprawia , że bizuteria, czy to pierścionek czy kolia czy kolczyki są niepowtarzalnie piekne.
U nas dzisiaj leje, leje i leje.
 

3 komentarze: