Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 1 stycznia 2013

Dekupażowe TDZ i następne karteczki z życzeniami.

Na początku chciałam jeszcze podziękować za kolejne karteczki świąteczne , które dostałam.
                                                               Od marzycielki.
                                                  Od Justynki / Haftytiny
Bardzo dziękuję.

A teraz kolejna praca z naszego Dekupażowego TDZ.
Miało byc coś na Nowy Rok.
Ja zrobiłam deseczkę na notesik na notatki.


Oczywiście świtło powoduje , że deseczka nie jest tak ciekawa jak w rzeczywistości.
A to prace innych uczestniczek - Modrak , mazmiki, mruwki.
 Dzisiaj odpoczynek , a od jutra już normalne,codzienne życie.
Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

2 komentarze: