Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 19 grudnia 2012

Pierwsze wygrane Candy.

Kilka razy brałam udział w Candy organizowanych na Waszych blogach, ale nigdy nie miałam szczęścia. W końcu postanowiłam się nie zapisywać. Ale w tym Candy musiałam wziąć udział, bo takie sliczne prezenciki były.
A Candy organizowała Kasia na blogu Różności dla przyjemności.
I co i wygrałam - pierwszy raz.


 Ja byłam pierwszą wylosowana, Avrea drugą.
Ależ się cieszę. I właśnie wczoraj dotarła do mnie paczuszka z tymi cudeńkami

 Fantastyczny, wielki kubek, w sam raz dla mnie.
 Cudowny, po prostu przesłodki piesio.

 Fantastyczne poduchy.
Same dobroci.


I dodatkowo suszone grzybki- w sam raz na wigilie.

 Bardzo jest wszystko wspaniałe. Bardzo się cieszę z tego prezenciku.
Kasia jest mistrzynią w szyciu fantastycznych poduch i cudnych materiałowych dekoracji.
Cieszę się że to właśnie u niej wygrałam :)
A na koniec pokażę Wam jak mi wyszedł tort urodzinowy.
Jest pyszny - makowy z masą z bitej śmietany, serka mascarpone i wanili. Polany czekoladą.
 Miłego popołudnia.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję pięknej wygranej w Candy!
    wspaniałe prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne candy. Gratulacje. A urodzinki czyje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko... jak raz wygrałaś to juz tylko z górki !!! czego Ci szczerze życzę...

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam napisać, że cukierasy rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej, tym bardziej,że trafiły Ci się cuda od Kasi :D Na widok tortu się zaśliniłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko gratuluję wygranej:)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:)) przesliczne prezenty dostalas a tort wyglada smakowicie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń