Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 8 maja 2012

Dzisiaj działeczka i przypomnienie o wymiance.

KOCHANE MOJE WYMIANKI - PRZYPOMINAM ŻE ZBLIŻA SIĘ 15 MAJ- DZIEŃ W KTÓRYM WASZA WYMIANKA POWINNA DOSTAĆ PACZKĘ.
Bardzo proszę o przysyłanie zdjęć prezentów i dowodu nadania .
Na panelu bocznym można zobaczyć kto już wysłał paczuszkę, a kto jeszcze nie.

A teraz co nowego u mnie na działce.
Przepięknie zakwitły jabłonie, śliwy i grusze.Uwielbiam te kwiaty , kwitnące jabłonie są takie romantyczne. Zawsze robię tym ukwieconym drzewom setki zdjęć.

A jak fajnie wyglądają przekwitnięte już sasanki.
I inne kwiecie na skalniaku.
A tu niespodzianka, obudziła się co dopiero żabka.
Ale była zaspana i taka śliczna zielona. Zrobiłam jej sesję zdjęciową bo wcale nie uciekała.

To na dzisiaj tyle, jutro pokażę mój balkon, ma już nowe kwiatki.

10 komentarzy:

  1. jej jak ładnie :) a my jesteśmy dopiero na etapie kupowania działki już oglądaliśmy ale z powodu braku kaski bierzemy taką gdzie wszystko zrobimy sami od podstaw :) to dla nas wyzwanie i niesamowita radość :) Twoje jablonki sa piękne :) a na 15 -tego już czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kwitną jabłonie ja też je uwielbiam, a ta żabka to może jakiś kiążę :)) kto wie pozdrawiam Cię cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie pomyślałam o tym. A mogłam jej dać całusa :)

      Usuń
  3. Oj kochasz ty tę swoją działeczkę, kochasz, a mój mąż prosi w poście o piesku, ja zresztą też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia:-)
    ja swoją paczuszkę dziś wysłałam więc na czwartek lub piątek powinna już dojść, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :)) Słodka ta żabka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko dzis dostałam przecudną paczkę od ciebie - samiutkie cuda , aż mi dech zaparło.Dzięki, dzięki.Ja wysłałam ci dziś rano, pozdrawiam serdecznie. jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę , że Ci się podoba.Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bożenko, moja paczuszka naszykowana do wysłania i prawdopodobnie dzisiaj nadam na poczcie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń