Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 12 lutego 2012

Ucieszyłam się.

W ramach akcji Wyślij prezent na Urodziny znowu zrobiłam mały prezencik. Już myślałam , że solenizantka jest niezadowolona, bo nie dawała żadnego znaku czy jej się podoba. Nie to żebym czekała na podziękowania, ale chciałam tylko wiedzieć czy dostała i czy jej się podobał. Ale dzisiaj dostałam maila i już wiem że tak , że dostała.
A to co zrobiłam i wysłałam na urodzinki dla Joli.

Miłej niedzieli :)

5 komentarzy:

  1. Jakie śliczne, szczególnie ten adresownik, cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. same słodkości ...
    pozdrowionka walentynkowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Zapisałaś się na moją wymiankę ale do tej pory nie dotarł do mnie e-mail z danymi ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to takie dzieła mogą się nie podobać!! są śliczne!! Dziękuję szczególnie za adresownik - gdyż nie miałam do tej pory żadnego notesu na adresy ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent przygotowałaś :)
    Bardzo dziękuję za uczestnictwo w mojej Akcji WYŚLIJ PREZENT :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń