Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 16 października 2011

Pierwsze moje wycinanki.

Dzisiaj wypróbowałam pierwszy raz moją cudowną maszynkę do wycinania. I muszę przyznać jestem bardzo zadowolona. Myślałam że to coś super trudnego , a okazało się super łatwe. Po prostu układamy tzw kanapkę - płytka, wykrojnik, papier, płytka.Przesuwamy w maszynce i cudne wzorki wycięte. Prościutkie. A wzorki śliczne. Na razie mam tylko te które były w zestawie, czyli serduszka, listki i kwiatuszki. Ale i tak się bardzo cieszę. Jest tez płytka do wyciskania wzorków na papierze. Tez proste w wykonaniu. Tak że super się zapowiada, tylko szkoda że wykrojniki są takie drogie :( A teraz pokażę Wam jakie śliczne wzorki wycięłam.






A dzisiaj mam w planie zrobić wreszcie przepiśnik. Czy się uda? Powiem jutro :)
Miłej niedzieli :))

2 komentarze:

  1. Witam:) i do czego to doszło !!...że zamiast zachwycać się nowymi perfumami , czy butami . Zachwycamy się machiną he he:) cudeńka wykrawa . Nie mogę doczekać pierwszej Twojej pracy z tymi ''wycinankami''Pozdrawiam Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem ciekawa przepiśnika:)))

    OdpowiedzUsuń