Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku.Mam trójkę już dorosłych dzieciaków, siedzę sobie w domu i z zamiłowania prowadzę dom. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 28 lutego 2013

Wyniki Urodzinowego Candy

Na początku bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział w moim Candy.
Wzięło w nim udział 56 uczestniczek.
Wczoraj odbyło się losowanie.
 Wydrukowałam wszystkie Wasze komentarze.
 Następnie zostały złożone.
Wsypane do wazy losującej.
 Nastąpiło losowanie
 Został wylosowany jeden komentarz.

 I zwyciężczynią została !
                                                         lejdi.ana   z bloga TE CHWILE...
Prezencik w najbliższych dniach zostanie przesłany do zwyciężczyni.

Miłego dnia życzę.

środa, 27 lutego 2013

Moje Urodzinki.

Dzisiaj moje urodziny.
Spędziłam ten dzień bardzo miło.
Wieczorkiem świętowaliśmy razem z mężem i dzieciakami.
Dostałam piękne kwiaty.
 Upiekłam super kawowy tort w kształcie piramidy.
 A od córek dostałam śliczną komódkę na biżuterię
 I kasetkę na biżuterię

Było bardzo miło i wesoło.
Jestem szczęśliwa , że mam taką kochającą mnie rodzinkę :)

Odbyło się także losowanie Urodzinowego Candy.
Znam już zwyciężczynię, ale wyniki i relacja z losowania jutro:)

poniedziałek, 25 lutego 2013

Urodzinowy prezent i książki o haftowaniu.

Na poczatku pochwalę się kolejnym prezentem na moje urodzinki . Dostałam dzisiaj liścik od Violi .

 Śliczną karteczkę z życzeniami.
 I bransoletkę.
Violu bardzo dziękuję za pamięć i za miłą niespodziankę.

Jak wiecie ostatnio zafascynował mnie haft. Tak mi się haftowanie spodobało, że postanowiłam sobie zakupić książki.
Dostałam super książki w księgarni internetowej.
Jedna ma aż 1000 wzorów do haftowania i bardzo jak dla mnie początkującej fajnie pokazuje jak haftować poszczególne wzory.







A druga ma 900 wzorów i fajnie pokazane zastosowanie tych wzorów.




Zwariowałam na ich punkcie :) Teraz chyba oczy stracę na tych robótkach, dosyć niedowidzę hahaha.
Miłego popołudnia Wam życzę.

środa, 20 lutego 2013

I już prezenty

Wprawdzie moje urodziny dopiero za tydzień, a ja juz dostałam miły prezencik.
Otrzymałam go od bardzo miłej Janeczki. Janeczka zwsze o wszystkich pamięta.
A oto co dostałam
 Karteczka z życzeniami- śliczny wierszyk
I prześliczne kolczyki - na zdjęciu nie widać , ale zrobione są z mieniącej się złotem nici.
Bardzo Ci Janeczko dziękuję za pamięć i śliczny prezent.

wtorek, 19 lutego 2013

I oto jest moje dzieło

Wczoraj skończyłam moje pierwsze dzieło hafciarskie.
Oczywiście muszą być moje ukochane różyczki.
Zobaczcie i oceńcie same.



Ja jestem zachwycona, ale to dlatego ,że nie przypuszczałam że mogę haftować!
Wiem , że to nie jest idealny haft, ale dla mnie to prawdziwe cudo.
Czekam na ocenę prawdziwych hafciarek :)
Miłego dnia- u nas zrobiła się cudna zima.

poniedziałek, 18 lutego 2013

Różana skrzyneczka.

Na blogu Retro Drobiazgi- Inspiracje podpatrzyłam fajny pomysł na dekoupage na gazie.
Postanowiłam wypróbować . Nie miałam wprawdzie takiej gęstej gazy, ale miałam taki opatrunek gazowy akurat o szerokości mojej skrzyneczki. Jest trochę bardziej  ażurowy ale nawet fajnie to wyszło.


Wygląda jak spękania, zrobiłam tylko na górnej części skrzyneczki.
Zawsze to znowu coś nowego. Tylko nie wiem czy lepiej satynowy lakier taki jakiego ja użyłam, czy lepszy byłby błyszczący?
 A jutro już pokażę Wam mój skończony hafcik. Już dzisiaj ostatnie elementy haftuję, jestem z siebie dumna :)
Miłego dnia.


czwartek, 14 lutego 2013

Hafciku ciąg dalszy.

Tak mnie zafascynowało to , że potrafiłam wyhaftować to serduszko, że dalej próbowałam.
Oczywiście jak na początek wzięłam za gęstą kanwę.Ledwo co widziałam te kwadraciki w które mam haftować. A żeby było jeszcze trudniej , postanowiłam wyhaftować różyczkę. Zamiast jakieś kwadraciki, proste wzorki , to mnie sie zachciało różyczki.
Ale uwielbiam jak wiecie ten motyw, więc różyczka musiała być. Jakaż  była moja radość gdy po skończonym haftowaniu zobaczyłam naprawdę różyczkę- jestem przeszczęśliwa, bo bardzo mi się podoba. To moja cudna pierwsza w życiu haftowana różyczka.
Zobaczcie same !




Jest śliczna i naprawdę wygląda jak różyczka. Aż nie mogę uwierzyć. Ależ się cieszę !
Miłego Walentynkowego dnia Wam życzę. Ja już dostałam od męża śliczne złote serduszko- jak co roku - co roku inne , mam ich już całą kolekcję :)

niedziela, 10 lutego 2013

Mój pierwszy hafcik.

Jak wiecie moim marzeniem jest nauczyć się haftować. Jak oglądam Wasze cudne hafty na blogach to nie mogę się napodziwiać tym ślicznym obrazkom. Postanowiłam sobie , że pomalutku zacznę się uczyć. I zaczęłam wczoraj. Na początek wyhaftowałam śliczne serduszko.

Z oczywistych względów jest niedoskonałe, jeszcze z błędami, ale ja jestem z siebie zadowolona, że  coś udało mi się wyhaftować. Chciałabym jeszcze tutaj coś pododawać, może jakieś kwiatuszki, różyczkę może . Zobaczę z czym sobie na początek poradzę.
Nie śmiejcie się z mojej nieudolnej jeszcze próby, ale to naprawdę pierwszy raz.
Ponieważ bardzo się cieszę że coś z tego wyszło, więc musiałam się pochwalić.
Miłej niedzieli.

czwartek, 7 lutego 2013

Wymianka kawowo-herbaciana.

Troszkę z opóźnieniem pokazuję prezenty z wymianki kawowo-herbacianej organizowanej na blogu Szycie Isabell.
Ja robiłam prezent dla Doroty.
 Kawka i herbatki
Skrzyneczka na herbatki.
                                                            Karteczka i batoniki.
                                                                 Książka
Mam nadzieję że prezent się podobał.

A dla mnie robiła prezent Wiola z bloga Wioletkowy skrawek nieba.
Dostałam super prezent.
                                                                    Fantastyczne korale.
                                                                       Przydasie
                                                                 Herbatki i kawki
Wiolu bardzo dziękuję za fajny prezent , a  organizatorce za fajną wymiankę.
Miłego wieczoru.