Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku.Mam trójkę już dorosłych dzieciaków, siedzę sobie w domu i z zamiłowania prowadzę dom. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 26 lipca 2012

Ale upał

Ależ u nas upał, w cieniu 30 stopni.Więc trzeba było uciekać na działkę.
A na działce nowe lilie i nowe róże się rozwinęły.
Piękna żółta chyba to lilia tygrysia, mają chyba z 1,5 m wysokości.

Nowe śliczne różę , jedna żółta , druga pomarańczowo- różowa

Krokosmia.
CaCałe kępy lawendy i macierzanki- cudny dają zapach jak się je trąci.

Przepięknie jest teraz na działce. Ale ponieważ mam dużo miododajnych roślin, masa jest motyli, pszczół i os.I dzisiaj właśnie niestety jedna nie doceniła tego , że daje im tyle pyłku dzięki tym moim kwiatom i użądliła mnie w plecy. Piecze jak nie wiem , ale da się wytrzymać.

A tutaj oczywiście błagający wzrokiem -chodźmy już do domu- mój Pretor.
On woli siedzieć już w domu w tym wieku. A poza tym na działce musi pilnować- tak ma w genach -to pies stróżujący. Więc cały czas pracuje. A już mu się nie chce, więc woli dom. A w cieniu tak ma przyjemnie.
Miłego popołudnia.

niedziela, 22 lipca 2012

Adresy rozesłane i wymianka z wierszem.

Wszystkie adresy do wymianki kuchennej rozeslałam. Jeżeli któraś z Was nie dostała mojego maila
proszę o informacje.

Brałam udział w wymiance z wierszem organizowanej przez Izabele z bloga Szycie Isabell.
Ja robiłam prezent dla samej organizatorki wymanki czyli dla Izabeli.
Oto co zrobiłam.
Obrazeczek z wierszem.
Świecznik.
Woreczek pachnący pomarańczami.
Materiały-przydasie.
I słodkości.
Cieszę się, że mój prezent się podobał.

Dla mnie prezent robiła Gabridou.
Oto co dostałam
Poducha, super.

Przydasie.
Kawa i herbata w woreczkach.
I słodkości.
Jedynie czego brakowało to głównego tematu wymianki czyli wiersza .
Bardzo dziękuję za prezent , a Izabeli za fantastyczna zabawę.
Miłego dnia.

sobota, 21 lipca 2012

Wymianka kuchenna - wymiankowe pary!

Otóż moje drogie dziewczyny nadszedł ten dzień- ogłaszam wmiankowe pary mojej drugiej wymianki - Wymianki kuchennej.
Na początku chcę Wam bardzo podziękować za tak liczny udział w mojej wymiance - zgłosiło się aż 25 uczestniczek. Razem ze mną będzie nas 26 czyli 13 par. W związku z taka ilością postanowiłam wylosować pary .Oto one.

Pary wymiankowe :

HANKA - MYSZELKA
PAULINKA - IWONA
LUNA - MARZYCIELKA
WIEWIÓRA - NASTOLE
JOLAGRY63 - KATERINA
BRYDZIA - AR-NIKA
HAFTYTINY - JOANNA
T-RENIA - JANECZKOWO
ANSTAHE - BOŻENKA
ŻANCIA - FIOLKA
BEATA - SYLWIA
ATENKOWO - TYNKA
ANKO - LUCYNA

Mam nadzieje że będziecie zadowolone ze swoich wymiankowych par.

Przypominam :
Co w paczuszce.
1.Coś do kuchni wykonane waszą ulubiona techniką- pudełeczka, deseczki, woreczki, ściereczki haftowane, uszyte owocki co tylko umiecie i lubicie robić najchętniej. Myślę że do kuchni jest bardzo wiele rzeczy do wykonania.
2.A ponieważ to jest lato- coś związanego z latem np bukiecik zasuszonych kwiatów, woreczek muszelek, a może jakiś słoiczek waszych przetworów czy suszonych owoców lub ziół .
3.Przydasie ja zwykle.
4.Coś na osłodę:)

PACZUSZKI MUSZĄ DOTRZEĆ DO ADRESATKI DO 15 SIERPNIA.

Bardzo proszę o przysyłanie zdjęć paczuszek do zatwierdzenia :) tak poważnie to brzmi ale naprawdę zależy mi na tym, żebyście wszystkie były zadowolone.
Poproszę także o przesłanie zdjęcia dowodu nadania paczuszki - list polecony lub paczka.

Jutro roześlę do wszystkich adresy wymiankowej połówki.

Bardzo jestem zafascynowana ta wymianką, kuchnia to naprawdę skarbnica pomysłów.
Życzę miłej zabawy.

Tusal - lipiec

Ten czas tak szybko leci, że jak się zorientowałam to było juz po 19 lipca i czas na tusalowy słoiczek.
Wprawdzie dzisiaj już 21 , ale myślę że to opóźnienie mi się upiecze.
A oto słoiczek lipcowy.
A popołudniu podam wymiankowe pary.
Miłej soboty.

piątek, 20 lipca 2012

Dekupażowe Towarzystwo Dobrej Zabawy.

Modrak z bloga Modrak Cafe wymyśliła super zabawę - Dekupażowe Towazystwo Dobrej Zabawy.
W zabawie biorą udział 4 dekupażystki :)
Co miesiąc każda z nas wymyśla kolejno jakiś temat do dekupazowania i wszystki to wykonujemy . Każdego 20 dnia miesiąca pokazujemy swoje prace.

Dzisiaj pierwsza odsłona - zadanie zadane przez Modrak - chustecznik ozdobiony ale nie w motywy kwiatowe.

Ja ozdobiłam kwadratowy chustecznik motywami łazenkowo-perfumeryjnymi wyciętymi z papieru ryżowego. Dodatkowo ozdobilam go koronkami. I pomalowalam lakierem błyszczącym.
Oto moje dzieło.

Chyba wyszedł całkiem fajnie, a na pewno się przyda.
A teraz zapraszam do oglĄdania pozostałych prac naszego TDZ.
Zapraszam do Modrak , Mazmiki , Mruwki .
One tez zrobiły super chusteczniki.
Miłego dnia.

środa, 18 lipca 2012

Beznadziejna pogoda.

Jest tak beznadziejnie, że płakać się chce. Pogoda nas nie rozpieszcza. Codziennie - trochę slońca, wiatr, zaraz deszcz, znowu trochę słońca , znowu deszcz i tylko 15-18 stopni. Nawet na działkę nie można pojechać, a tam tyle nowych kwiatów pewnie się rozwinęło- lilie już miały pękające pąki. Chyba dzisiaj pojadę mimo takiej paskudnej pogody.
Wobec takiej sytuacji trzeba coś w domu porobić. Wzięłam się za zaległe prasowanie pościelowe.
A na poprawienie humoru zrobiłam sobie takie pudło tubę na przydasie.
Po mega euro chipsach zostało fajne pudło z pokrywka. Ozdobiłam je dekoupage- serwetki fajne więc mi się podoba. Takie proste , bez szaleństwa, proste i praktyczne.

Przyda się na różne różności, których zawsze wszędzie pełno.
To tyle na dzisiaj.
Z tego marnego ciśnienia głowa mnie boli, a nade mną sąsiadka robi remont i cały czas coś kują i wiercą wiertłami udarowymi- proszę o współczucie :(
Mimo wszystko życzę Wam miłego dnia.

środa, 11 lipca 2012

Przepiękne lilie.

Muszę Wam pokazać jakie prześliczne lilie mi zakwitły.
Lilie to drugie po różach moje ulubione kwiaty.
Te różowe są po prostu nieziemsko piękne , mam ich 6 szt i na każdej jest po kilka kwiatów. Wyglądają cudownie.
A teraz inne śliczności, małe i takie delikatne.



A na koniec mieszkaniec działki- były dwa, po prostu ogromne !
I to na tyle dzisiejszego działkowego wpisu.

wtorek, 10 lipca 2012

Wymianka pachnąca różami.

Brałam udział w Wymiance pachnącej różami organizowanej przez Lunę z bloga Uroczysko Luny.
Moją para wymiankową była Edina z bloga Leśny zakątek.
Oto co przygotowalam różanego dla niej.
Różany zegar.

Różana świeczkę.
Pachnący różami różany woreczek.
Różaną karteczkę.
Przydasie.
Słodkości.
Prezent się podobał, co bardzo mnie cieszy.
A to co ja dostałam od Ediny.
Bransoletkę i kolczyki.
Pachnąca lawendą poduszeczkę.
Przydasie.
Słodkości.
Dziękuję za prezent, a Lunie za fajny temat i zabawę.

Miłego dnia Wam życzę, u mnie dalej gorąco.