Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku.Mam trójkę już dorosłych dzieciaków, siedzę sobie w domu i z zamiłowania prowadzę dom. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 29 marca 2012

Nareszcie nowe jaja.

Ponieważ zachciało mi się odnawiania sypialni przed Świętami, więc na wielkanocne robótki nie mam prawie wcale czasu. A tyle mam przedmiotów do ozdabiania właśnie na Wielkanoc. Zawieszki i jajka czekają. Ale sypialnie zrobię sobie cudną, ściany maluję sama , farbą strukturalną w kolorze wrzosowym- dla mnie to bardziej lawendowy.
Pokażę Wam jak skończę. Więc po całodziennym staniu na drabinie z pędzlem w ręku, pozostaje tylko późny wieczór i trochę nocy na robienie moich ozdób wielkanocnych.
Na razie takie jajka się urodziły.
Te najbardziej mi się podobają. Są ozdobione serwetkami które dostałam od Was na wymianki. Moim zdaniem super pasują do ozdabiania jajek. Pomalowałam je lakierem błyszczącym i wyglądają super.




Ta jest taka starociowa, z popękaniami. Nie widać tego dobrze na zdjęciu.

Ta jest z kordonka, robiłam już takie w zeszłym roku. Robię łańcuszek, potem przyklejam do gęsiej wydmuszki.
A ta taka wielka z pasmanterią.
Myślę że Wam się spodobają.
Miłego dnia.

sobota, 24 marca 2012

Wiosenna wymianka

Moja kolejna wymianka w której brałam udział była to zabawa organizowana przez Angelus z bloga Pracownia angeluS.
Moją parą wymiankową była Emilia.
Oto co od niej dostałam.

A to co ja jej wysłałam. Była to wymianka wiosenna, więc motyw miał być wiosenny.




Wianuszek wiosenny.
Wieszaczek wiosenny z tym samym kwiatowym motywem co wianuszek.

Oraz słodycze , kawusie i herbatki, oraz woreczek lawendowy.
Dziękuję za zabawę.

piątek, 23 marca 2012

Tusal 2012 - marzec

Dzisiaj kolejny pokaz mojego słoiczka.
Miał sesje w słoneczku na balkonie.

Coraz więcej się zbiera skrawków.
Miłego popołudnia.

wtorek, 20 marca 2012

U mnie też wymianka - Z MANEKINEM

Brałam już udział w wielu wymiankach. Prawie się uzależniłam.Pomyślałam więc że po roku prowadzenia bloga, może i u mnie jakaś wymianka by zagościła.
Ponieważ uwielbiam manekiny , postanowiłam zorganizować wymiankę z manekinem.
ZASADY:
1.W wymiance mogą brać udział osoby posiadające bloga .
2.Zapisy do wymianki do 15 kwietnia, wysyłka do 15 maja.
3.Proszę zamieścić banerek o wymiance u siebie na blogu i dodać komentarz pod tym postem z wpisem o chęci brania udział w zabawie.
4.Przesłać na mój adres - bozena.pod@interia.pl - swojego adresu do wymianki z adnotacją o zgodzie na udostępnienie danych wymiankowej pary.
5. Pary ogłoszę 16 kwietnia.
A teraz co w paczuszce.
1.Manekin- ozdobiony dekoupage, haftowany, uszyty, wyklejony, wydziergany - każda robi manekin tak jak potrafi.
2.Przydasie dla drugiej osoby.
3. Coś fajnego co najbardziej lubicie robić.
4.Słodziaki- słodycze, herbatki itp.

I jak myślicie- fajny pomysł.
Zapraszam fanki manekinów i nie tylko.
Ciekawa jestem ile będzie chętnych.
Czekam na zgłoszenia.

piątek, 16 marca 2012

Zielona wymianka

Brałam udział w Zielonej wymiance organizowanej przez Majalene z bloga Handmade by Majalena
Miało to być coś związane z Irlandią, Dniem Św Patryka i miało być zielono.
Moją para wymiankową była Ania z bloga I wyszło szydło z worka
Oto co dostałam.
Ośmiorniczka- zawieszka.
I kolczyki wykonane różnymi technikami.
Oraz przydasie i słodkości.
Aniu bardzo dziękuję za prezenty.
A to co ja wysłałam Ani.
Podusię zieloną filcową z symbolem tego święta w Irlandii - czyli z koniczynką.
Muszę się pochwalić że to moja pierwsza uszyta podusia z aplikacja. Jestem z niej bardzo zadowolona.
Zielona deseczka.
Przydasie - czyli koraliki, bazy do kolczyków i kordonek.
Serwetki.
Oraz słodkości i herbatki.
Ania napisała że jest zadowolona, z czego bardzo się cieszę.
No i następna fajna wymianka za nami :)
U nas taka piękna pogoda, że aż chce się iść na spacerek- zaraz bierzemy psisko i idziemy troszkę pooddychać.
Miłego dnia Wam życzę.

wtorek, 13 marca 2012

Dzisiaj są moje imieniny :)

Dzisiaj 13 marca imieniny obchodzi Bożena - czyli ja.
Od rana świeci mi słoneczko i jest przepięknie.
Od męża dostałam super prezent czyli potrzebne mi zawsze przydasie.
Dostałam kosz a w nim mnóstwo super przydasi.
Zobaczcie same.


Są tutaj i różnokolorowe filce, jajka do zdobienia, pudełeczka, preparat do spękań,pędzle, wstążeczki,karteczki i papier ryżowy w cudne róże. A koszyk jest fantastyczny, wrzosowy , będzie pasował do mojej sypialni, którą już zaczynam odnawiać od przyszłego tygodnia- a ściany będą wrzosowe. Już się nie mogę doczekać. A z prezentu jestem przeszczęśliwa.
Miłego dnia Wam życzę, a ja pędzę robic masę do tortu - czekoladową - mniam, mniam.

piątek, 9 marca 2012

Słodka wymianka

Brałam udział w Słodkiej wymiance zorganizowanej przez Kamilę z bloga Pomarańczowe okno.
Moja parą wymiankową była Romantyczka z bloga Świat robótek i kulinariów.
Oto co słodkiego dostałam od mojej pary wymiankowej.

W paczuszce były śliczne babeczki - zdobią już moją kuchnię.
Super książka i zakładka haftowana.
Z książki już piekę- super jest ciasto drożdżowe z masą cynamonową.

Przydasie.
I masa słodyczy i herbatek.
Wszystko super- jestem ogromnie zadowolona i dziękuję Romantyczce za te prezenciki.
A to co było w mojej paczce.
Półeczka cisteczkowa.
Zawieszka babeczkowa.
Przepiśnik.
Karteczka.
Oraz przydasie dla Romantyczki- czyli kanwa do haftu , muliny, kordonek, oraz slodycze i herbatki.
Starałam się jak mogłam i wiem że prezenty się podobały.
Wymianka była bardzo fajna i słodka:)
Miłego dnia życzę

czwartek, 8 marca 2012

Kwiaty na Dzień Kobiet

A takie cudne kwiaty dostałam dzisiaj od męża na Dzień Kobiet
Aż dwa bukiety.



A od syna piękną różę.
Ale mnie kochają.
Miłego dnia życzę i równie pięknych kwiatów.

środa, 7 marca 2012

Karteczki urodzinowe.

Pokażę Wam kilka karteczek jakie wysłałam dziewczynom na urodziny w ramach akcji Uwolnij pocztówkę organizowanej na blogu Szuflada duszy.



Mam nadzieje że życzenia sprawiły radość solenizantkom.
Miłego dnia.

wtorek, 6 marca 2012

Wymianka z magią w tle.

A to następna wymianka w której brałam udział. Wymianka organizowana przez Lunę z bloga Uroczysko Luny.
Moja parą wymiankową była Raeszka z bloga Na przekór nudzie.
Miało być cos baśniowego, elfowego i magicznego.
A to cudne prezenty jakie dostałam .
Przepiękny wyszywany manekin - uwielbiam manekiny- a ten zawiśnie w ramce w mojej sypialni.
Magiczna, baśniowa wyszywana zakładka - jest cudownie kolorowa.
Poduszeczka z aniołkiem.
Zeszyt z magicznym drzewem- też wyszywany.
Przydasie.I do tego jeszcze serwetki oraz słodkości i herbatki.
Cudne prezenty- bardzo dziękuję.
A to co ja wysłałam.

Magiczna okładkę z elfem- do tego książka.
Pudełeczko z elfikami na magiczne skarby.
Do tego kolczyki, przydasie- czyli cos do haftowania i robienia karteczek, oraz słodkości i herbatki.Raeszka pisała że prezent mój tez jej się podobał.
Czyli obydwie jesteśmy zadowolone.
Moje dzieciaki i mąż już się pytają, kiedy będę robiła coś dla siebie- bo ciągle tylko coś robię , pakuję i wysyłam. A do mnie ciągle tylko coś przynosi listonosz albo Pan z paczkami.
Śmieje się i mówię , że dla siebie jeszcze zrobię , ale tak fajnie jest zrobić komuś przyjemność , a potem cieszyć się z otrzymanych prezentów.
Fajna to zabawa i nie przypuszczałam że tak wciąga.
Miłego popołudnia Wam życzę. I lecę robić koleją wymiankę :)
Link